Gypsymama

Gypsymama (Rikke)

Jeg starter op med behandlinger, her på Årø og i Haderslev. 

Her kan du læse lidt mere, om det arbejde jeg laver.


Den funktion jeg har, i forhold til dit liv og din helbredelsesrejse er, at jeg fremkalder det i dig, der IKKE sandt er dig. Det vil sige alt det, du igennem mange liv og i dette, er blevet pålagt, har taget ansvaret for, har afvist i dig selv, er blevet udsat for, har oplevet osv., som har efterladt et aftryk i dig. Dette aftryk kan udmønte sig i mange uønskede tilstande, både fysisk, psykisk, mentalt, følelsesmæssigt og åndeligt. Med andre ord, har det fået en form, en substans i dit system. Den form ser jeg og kommunikere med, indtil den finder sin rette plads, så at sige. 
Nogle former skal bare ud af systemet, andre kræver din erkendelse, accept, tilgivelse osv. for at slippe. Tilbage bør kun være DIG. De redskaber der er nødvendige undervejs, får jeg. Jeg ved ikke på forhånd, hvad en behandling kræver, jeg ledes af Ånden i mig. 


Af erfaring ved jeg, at jeg bl.a. udfører rensning af ånder, "dæmoner", laver karmisk rensning, løfter frekvens, healer dyr, healer "indre sårede børn", i det hele taget retter op, rydder op osv. i alt det der ikke er dig. 

Af uddannelse har jeg taget en basisudd. i systemisk opstillingsmetode. Her arbejder man med, at give det tilbage til ens ophav, ofte flere generationer bagud, som man uretmæssigt har taget på sig, i misforstået kærlighed. Mange bærer på traumer der slet ikke er deres egne, på skyld og skam, der rækker langt bagud og tynger en ned, i dette liv. Mange tilstande, fx depression, kan være nedarvet i familiesystemet, tabuer, kan nedarves mm. Igen er målet, at du kun skal bære, hvad der er dit. 

Jeg er også nødt til at forholde mig, til det frekvensskifte verden går i møde. Dette er hele grunden til den hjælp, jeg tilbyder. Det er så vigtigt, at vi netop skillers os af med unødvendig dødvægt, PÅ ALLE PLANER. Vi kan ikke træde ind i en højere frekvens, hvis vi slæber rundt på gamle spøgelser. Så mit arbejde er mest af alt, en klargøring til den fremtid der venter. Set i det perspektiv, er der ingen tid at spilde. Der skal bare ryddes op.

Måske kan man kalde mig en shaman, en heks, en vølve? Det går jeg ikke så meget op i. Dog ved jeg i dag, at jeg er seer, jeg er healer. Den kraft der arbejder igennem mig, skaber det jeg siger. Det betyder, at der i nogle tilfælde sættes en process i gang i dig, med det samme. Det kalder jeg "det skabende ord". Men jeg bestemmer ikke, hvad der sker. Det er ikke op til mig, som sådan. Her er jeg blot et redskab for din helbredelsesrejse. En enkel behandling er sjældent nok, det afhænger meget af din egen parathed og din intention om at være DIG.

Jeg har valgt at prissætte mine behandlinger på et niveau, hvor alle kan have råd. Det betyder, at hvis du har et arbejde, betaler du 600kr. pr. time. Er du udenfor arbejdsmarkedet koster det 300kr. pr. time. Behandlingerne betales kontant, indtil videre. (PS. vi kan nå meget på en time).

Hvis du har spørgsmål, må du endelig sige til. Du kan evt. udfylde formen herunder, så vender jeg tilbage. Du kan også sms på 22284833.

Jeg glæder mig til at støtte dig, i din helbredelsesrejse.